استخدام ایران ، وزیر آموزش و پرورش طی بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبرداد و گفت : پذیرفته شدگان این آزمون ،مهرماه ۹۵ مشغول کار می شوند.
به گزارش سایت استخدام ایران :
علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو اختصاصی با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت : براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان  ازمیان افراد دارای مدرک لیسانس و بالاتر برحسب نیاز آموزش و پرورش و با مجوز از سازمان مدیریت بنا داریم آزمون استخدامی با هدف جذب ۵ هزار نفر را در تابستان امسال برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه باتوجه به سیاست بومی گزینی که در پیش داریم ، این افراد برحسب نیاز در مناطق مختلف کشور جذب خواهند شد ، افزود : پذیرفته شدگان این آزمون باید به مدت یک سال در دانشگاه فرهنگیان که ویژه ترتبیت معلمان است ، دوره های تربیت مربی را بگذرانند و مهارت معلمی را بیامورند تا در نهایت از مهرماه سال ۹۵ وارد سیستم آموزش و پرورش شوند.

فانی اضافه کرد: استخدام این پذیرفته شدگان منوط به کسب گواهینامه تدریس و معلمی در رشته های خاص مورد نیاز آموزش و پرورش است.
گفتنی است، علی اصغر فانی ، وزیر آموزش و پرورش امروز دوشنبه ۱۵ تیرماه با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش خای مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.